20051030

bara bull shit och lite sextalk

när jag duschade jonas satte jag på radion och RIX fm. han blir så glad då jag sjunger och dansar när han blir tvättad.
som om sänt från ovan spelar dom en låt som alltid får mig att sprudla. sjukt egentligen. det är en tokpopig låt som är tokfånig. men det är min låt.

jump for my love
jump in and feel my touch
- if you wanna take my kisses in the night yeah
jump for my love
you know theese are arms could make you happy
jump bla bla bla

kliar i kroppen.
försöker komma åt min förra dagbok på nätet men det funkar inte. skit.
kliar lite till i kroppen. och utanpå.
hade lite tid över så jag försökte gå igenom alla jag haft sex med. fick mig en tankeställare.
jag har glömt bort några... tappat dom på vägen lixom. hur? jag kommer ju alltid ihåg allt. alltid.
och särskilt full har jag ju inte varit då jag varit med dom... så? har jag omedvetet förträngt dom för att må bätte, eller var dom inte värda att komma ihåg? för dåliga? snea dicks? fula?
tror inte jag varit med så många fula. däremot några fucked up grabbar.
varför är det tabu bland flickor att berätta hur många man belägrat? varför skall vi skämmas?
jag tror inte jag vet antalet bland någon av mina girl kompisar. däremot bland killar jag haft som vänner(inte länge vänner, alla ville ta ett steg vidare i relationen-jag ville bara snacka och kolla film) så vet jag hur många och en del är så trevliga att dom berättat hur trång hon var. okej!
va störd jag blir. varför minns jag inte?!
nu skall jag sätta mig och njuta av dom två avslutande avsnitten av sex&the city.
mr big kommer snart och räddar mig... eller oj... menar räddar carrie.

Inga kommentarer: