20051031

en flashback

en rubrik.
Tors 19 maj 2005 07:15
-Even-
dont get mad, get everything.
Undrar var du hittar dina tankar? Att uttala sig för mig om att jag är en mesig flickvän. att du aldrig skulle låtas behandlas så som jag?! But you want him to??

rohdes-pefkos-sara-powerwalk-sova I loved it!
daniel.
han.
mmm.
long dong.

I decide who lives or dies.

Star trek i natt. klockan 00.03. (okej star wars) flickvännen i mig vandrade iväg på en 2½timme lång föreställning trots att våra pass började 05.00 dagen därpå. Fukkt. Sov i alla fall gott över två salongsstolar.

Daniel: Tjugo minuter in på filmen började emma snarka. Fick popcorn i huvudet. Vill tro att det var menat för emma.

Diesel: mamma & pappa har skaffat lgh i kalmar. inte långt till öland. pappa säger att det finns kossor där. JAAA! ska bita dem i spenorna. är lite trött nu. hejdå.

1 kommentar:

Daniel sa...

god morgon baba. menar babi, skriver baba. är så trött. sängen ropar på mig. mmm tänk att få krypa ner igen.