20051030

profil

plus en timme idag.
kul. nu blir det mörkare ännu tidigare på dan.
hur kommer det sig att vi ger dom bästa råden till våra vänner men när det kommer till oss själva så -nothing-?
pratade med maria om skillnaden mellan självkänsla och självförtroende. om varför man ibland skjuter över oro på andra. tex en kille man dejtar som går ut utan mig en kväll. tankarna i huvudet snurrar=han är med någon annan, han hittar någon bättre, shit jag skulle ha gått ut så han inte gjorde något! hur fucked up är det? väldigt.
varför får vi dessa tankar? beror det på att han gett mig vibbar om att han brukar knulla runt eller beror det på att jag inte tror att någon faktiskt kan tycka jag är ok? tycka att jag är värd att inte dejta andra eller knulla andra för? hum...
men som du ser maria-han sa ju att han saknade dig. eller hur?! believe.
om jag skulle springa omkring och vara såhär synisk skulle jag ha rynkor i hela ansiktet och inte drömt om gang bang inatt. haha.

Inga kommentarer: