20051125

en massa dravel.

åt som en gris. eller rättare sagt åt gris. vi beställde julbord på restaurangen. sushi, thaisoppa, inlagd kronärtskocka och choklad fondue gick ner. annorlunda julmat må jag säga, men gott.
fick mess från någon oväntad nyss. han fick ett lamt svar.
.
tess, tallin över nyår? WHY?
.
jag och big började prata om porrfilm under middagen. det ena ledde till det andra och lite sexfrågor ledde till oväntade svar. hur som haver så fick hela allt mig att känna mig riktigt lössläppt. har aldrig kännt så förut. det var inget big antydde utan det var något som växte fram inom mig.
jag är 21 och har redan gjort saker jag hunnit glömma. och saker jag inte vågar säga till big. fast jag vill att han ska fråga. för jag vill att han ska veta. vill inte vara hemlig, men jag känner mig dryg som skulle låta allt bara glida av min tunga.
.
vad är perfekt? var är mr perfect? vem har perfect skin? vem är my perfect rolemodel? jag söker ingen perfekt, vill inte ha någon perfect.
vill ha någon som bär mig in från soffan till sängen när jag somnat.
vill ha någon som inte ger mig allt jag vill ha utan får mig att önska.
vill ha någon som skulle lämna och resa till mig utan att blinka.
någon som glömmer bort att han är trött bara för att ligga vaken och skratta lite till.
någon som älskar mig då jag ler, och som falls more and more in love with me när han ser mina tårar.
någon som tål mina freaky sidor.
någon som har freaky sidor.
någon som vågar tycka nått.
någon som aldrig låter mig sluta drömma.
någon du?
----> oj va känslor som kom fram ikväll. måste vara all rökt ål jag åt till middag.

1 kommentar:

Göran Nordin sa...

http://euroglide.blogspot.com/