20051117

en salig blandning...

Du smackar!
jag är uttråkad.
försöker komma på en ärtig sida jag kan besöka men kammar noll.
halsen svider så där lagomt, och har världens fräckaste eftersmak från white tuggummit jag tuggat ikväll.
haha, kom just på mig själv sitta med öronsnäckorna till mobilen i öronen fast jag inte har något ljud på! me not so clever.
mr big har skaffat 3. så nu kan jag ringa utan att få räkningar med tre nollor.
.
börjat irritera mig lite smått på min disciplin idag. märker att så fort jag försöker bestämma mig själv för att jag skall eller inte skall så gör jag tvärtom. det är som om jag inte för använda ordet skall. vill ligger på tröskeln till att vara illa också. ska "man" jämt behöva tro?
..
Gjorde mig fucked up arg idag: dear sarah förtäljde att klara anser jag gjort världens största misstag som är med mr big igen. okej?! förstår att vänner och nära kan oroas med tanke på hur jag mådde i somras. värderar mina vänners åsikter högt, såsom sarah som öppet berättar om varför hon är reserverad mot honom, eller tess som alltid får mig att tänka utanför mina egna känslor. men att en biatch kan komma och jämföra min mr med en grabb som misshandlar är bara too much.
sarah och tess och en massa andra agerar tokbra för dom berättar sanningen och dom vet hur jag är, mår samt fungerar. but most importantly the understand him.
...
nu skall jag upp och se om jag kan somna till bruset av skitprogram på 1an, 2an eller4an.
lots of love and kräm med mjölk.

Inga kommentarer: