20051125

newlyweds

lycka; att somna i hans knä en kväll framför en film, och vakna till då han bär in mig till sängen, tar av mig mina strumpor och stoppar om mig.
.
from one to another. jag är förstörd. nick och jessica har separerat. jag blir helt utom mig. dom var mitt hopp, låter superlarvigt jag vet, men faktum kvarstår. har tänk att om deras äktenskap kan hålla så kanske true love funkar. det var iofs ett hollywood-marrige men jag bryr mig inte. kan dom inte springa ut i pressen och säga att det var ett skämt-att dom inte kommer lämna varandra?!
.
vi målade hallen igår. en mörkröd färg. så läckert. trivs bra här. trivs med mr big. är mig själv här. värderar så högt att bland det mysigaste vi gör är att gå till ett fik inne i stan, sätta oss bredvid varandra och smutta på lite chai-té och inte säga något. inte säga nått på en timme. idag ska jag boka bord på helen&jörgens. de blir te att dressa up och glida ner på stan :)
----
nu skall jag shaka lite framför soffan-passar på att ha mtv på när big sover!

Inga kommentarer: