20051114

ny mail


sitter vid min dator för första gången på väldigt länge.
tess och jag drog en rövare till övik idag på eftermiddagen. så nice. vad gör man inte för lite hamburgare?!
satt just och kollade igen lite bilder, stumbled upon this;

vad tror ni man tänker när man står där med alla kameror riktade emot sig? ärligt! när allas blickar är riktade emot just dig.

lyssnar på cornelis bästa. älskar denna skiva. vet att en viss babi vrider sig på sin trästol nu. i give shit! : ) du doftar så gott-du dansar så bra-din midja e smal och barmen e trind. vad du e vacker xx. nu vill jag bli kysst. ren som en blomma skygg som en hind. kyss mig igen.

vill bo på högsta berget i rio. bland alla andra. ajajaj. jag e bra. behöver gå på pedikyr imorgon. och tid lär det ju finnas. inte. mitt rum ser ut som om jag är i trotsåldern. tragiskt. djävulen som i helvetet bor får sig ett gott skratt.
tänkte på en sak... alla mina vänner och jag befinner oss i förhållanden nu. det är tokvuxet. och tokläskigt.

dagens text: som tur utan retur.

Inga kommentarer: