20051208

finstämd nedstämdhet

laddade ner agnes låt idag. var tvungen att checka in linnet i video(ett tips från my tess). skön röst hon har, väldigt idol:ig.
---
skrev i min gamla dagbok på lunar igår, ett mycket taktiskt drag - men det har ännu inte gett något utslag, skit också!
ebba har inte skrivit ett enda ord i bloggen idag, skit också igen. det betyder ju att jag måste leta reda på allt skvaller själv. har --tyvärr-- fått nys om att nicole richie och dj am har brutit förlovningen... så tråkigt, jag såg ju fram emot att få se hennes bröllopsklänning.
---
är lite orolig för mr big. han verkar så nedstämd...
dagens tankeställare; målade just naglarna och avslutar alltid med tummarna(konstigt egentligen eftersom dom tar längst tid att torka anyhow) så blev jag tokkissnödig men inser när jag sitter där att det är fullkomligt omöjligt att torka sig om man inte kan använda tummarna. Hur gör folk som inte har tummar? de e nästan så att jag hellre tappar hela armen än bara tummen, kom ihåg att jag sa nästan.
.

be wise
tell lies

Inga kommentarer: