20051204

frank har röd kexchoklad

klockan är sent så jag har en dragning till att vara "frank". kommer ihåg en tid då jag efter utgång gick med någon för att få lite candy. älskar att jag vid min ringa ålder skrattar åt pojkar som tror att jag fortfarande är intresserad av att följa med hem för att "snacka lite". hur blond verkar jag vara?
.
klippte av mina naglar och målade dom röda idag. nice.
.
träffade mattias flickvän, kändes konstigt att bli presenterad som kompis. nog för att jag är det, men?!... blev varm inombords då jag såg honom lycklig. låter kanske fånigt men det är sant. riktigt sant.
.
måste ringa henkes föräldrar imorgon. jobbigt att det finns ett -måste- med i meningen. hade helst velat ringa dom för att prata och berätta att jag saknar dom, nu blir det för att beklaga sorg.
.
Lycka; att ha en vän att sitta mittemot en lördag natt och dela kexchoklad med.

Inga kommentarer: