20051224

har snott en lista från en girls blogg och gjort den till min

10 saker jag gör varje dag
-duschar
-kliar mig i nacken
-ler
-äter medicin
-läser en tidning
-pratar
-går i trappor
-sitter i fosterställning
-använder tjocksockar
-messar

9 saker jag ser fram emot
-träffa bejbsen på juldan och annandan
-min systers student
-sommar
-fika på måndag
-mellandagsrea
-få använda mitt eget porslin när jag skall äta
-jobb
-klippa lite kortare
-sola

8 saker jag har på mig dagligen
-tjocksockar
-min lång halskedja
-hårssnodd
-hudkräm
-nagellack
-ett skärp
-min andra halskedja
-lukta gott

7 saker som irriterar mig
-nonchalans
-disrespect
-när internet kajkar ihop
-att mam&pap bara har tre kanaler på tvn
-när håret blir fett 6 timmar efter tvätt
-då katterna spyr på golvet
-mig själv vid väl valda tillfällen

6 saker som jag rör varje dag
-mitt huvve
-min mobil
-kylskåpet
-surfs tassar(kattens)
-handtaget till toalettdörren
-fjärrkontrollen

5 filmer jag kan se om och om igen
-gilbert grape
-pretty woman(surprise)
-grease(töntigt nog)
-seven
-et
4 personer jag vill spendera mer tid med
-linn
-sysser
-Morfar
-jonas

3 låtar jag lyssnar på just nu
-blunt /goodbye my lover
-stilla natt
-so this is christmas

2 band jag har sett live
-spice girls
-livin cover(haha)

1 person jag kommer att spendera resten av mitt liv med
-mig själv - kan inte bli ett enklare svar

Inga kommentarer: