20051210

vem är ebba?

sitter och går igenom en massa svenska tjejers bloggar. Inläggen rasar in, i snitt skriver dom 6 gånger om dagen. 5 av 7 visar varje dag vilken outfit de väljer med bild samt klädesmärken ibland även storlek?!
de har speciella delar i bloggen där de pratar om vilket smink de föredrar eller kändisar eller bilder eller då de äter något. vill alla vara ebba?
jag är lost!
jag är fucking tokig i kläder, fashion och att hitta snygga clutches. Men jag har dagar då jag har smutsigt fett hår i hästsvans, inget smink, mysbyxor och uggs(gud bevare mig väl) när jag går på hm eller tempo. I give shit!
Vet att jag har rätt bra koll, stenkoll skulle jag vilja säga - men stil för mig, precis som jag sagt förrut är att kunna bära upp ett par oversize mysbyxor och fortfarande se fuckable ut och det gör jag. och jag gör det riktigt bra.

Inga kommentarer: