20060109

crash and burn girl.


om några timmar är det morgon, morgon till en händelserik dag.
kl 11 skall jag skriva på kontraktet till min lägenhet.
kl 14 har jag anställningsintervju för ett pers. ass jobb.
.
just nu har jag ont i magen. ont för att jag saknar big. vill leva ett liv där jag får vakna bredvid honom varje morgon. vill trängas i badrummet när vi skall borsta tänderna på morgonen. balla också. balla balla.
.
min hårbotten kliar och jag vill inte sova. vet också att när jag väl vaknar imorgon bitti så kommer jag vara tokigt trött.
.
vet att jag tjatar men jag vill tjata. 6 månader. 6 månader av att se varandra varannan vecka. visst kommer vi fixa det? visst är det värt att älska någon så mycket som vi gör och vilja fixa detta? har aldrig ifrågasatt förr men vet att jag måste ifrågasätta för att veta om jag vill fortsätta, väcka våra tankar.
.
wish me luck på intervjun. wish wish wish.

Inga kommentarer: