20060131

gasonthait.

besökte stockholm i lördags. gick i affärer gick i affärer gick i affärer och åt. och åt lite till. sen åkte vi hem till västerås - raggade skjuts och åt flingor medans vi tittade på dirty dancing.
pratar med babi sjuttielva gånger om dan.
yeah yeah jag vet vad du tänker - glöm den tanken!


"förstår du att du är min värld?" - vet du vad babi? jag skakar. skakar för att jag vet hur mycket orden betyder för mig, skakar för att jag vet hur lätt dom ryckts ifrån mig tidigare. handlar inte om att älta, handlar om att förklara vad som rör sig inom mig. tankar som -ibland- poppar upp.


sarah jessica parker besökte oprah idag. my goood. finns det någon som kan inspirera mig så hjärtlig som henne? no.
i ett av inslagen bar hon en vit smalrandig "hemmafru" klänning med ficka fram på magen. hon stoppade försiktigt ner händerna medans hon passionerat talar om stadsdelen soho. kommer inte ihåg ett ord av vad hon sa däremot kan jag berätta alla detaljer du vill veta om hennes ansiktsuttryck eller hur många gånger hon skrattade.
sjuk?
nja, jag är förkyld.

Inga kommentarer: