20060209

bygga bo?

yeey!
känns som en yeey dag idag. don´t know why. kanske märker jag hur lätt det är att glädjas åt små saker? eller beror det på att efter en tung och väldigt låg period så känns minsta framgång som en vinst?! Jag tror det. tror på mig själv och tror på mina vänner.
tror alldeles för mycket på riktig kärlek och tror jättelite på scientologerna.
...
har en vän som påminde mig om fantasier igår.
dom där tankarna som kommer fram när vi undrar vad som hade hänt om vi inte vänt blad i boken - eller för att prata klarspråk - vad som hade hänt om vi valt att stanna kvar i våra förra förhållanden. hade jag varit lycklig? hade du min vän varit lycklig? hade vi sluppit hjärtesmärta? hade vi byggt bo någon annanstans?
jag är inte rädd att erkänna att tankarna slår mig ibland, what the hell tänk om vi aldrig skulle tänka "om"?
vet inom mig att jag gjort alla val baserade på mina känslor och inte mitt förnuft, det får mig att vara säker att jag -nu- och i slutändan kommer vara lycklig som få.
ikväll blir det;
träna
kåren
fira min dobre den på hennes dag
imorgon;
söka jobb
packa väskan
styrka
lördag
åker jag och sarah till köping och smaskar apelsinglass på årets kalas!

Inga kommentarer: