20060214

finns det hjärterum så finns det stjärterum

happy alla hjärtans dag.

fuck, skriver bara när jag är arg nu för tiden - måste bryta trenden. appropå trend på köpte jag nya elle för att frossa i modebibeln. blir glad då jag inser att det är få saker jag behöver inhandla för att vara uptodate; so to speak.
well well - speak/prata. är jag för känslig och desperat efter uppmärksamhet? ja.
men verkar det som att jag bryr mig? nej.
jag är sådan här. jag vill att du kommer in till mig när jag ligger i din säng, vill att du stryker mig på panna och skrattar lite lätt när du säger åt mig att jag överreagerar.
SÄG inte vad du tänker nu! vet att jag inte kan diktera handlingar, speciellt inte andras men ibland vore det skönt att besitta övernaturliga krafter.



mitt hjärta är ditt att förstöra, skratta åt mig så kommer jag kanske över dig.

Inga kommentarer: