20060410

höftskynke?

för att matcha ett par "child bärande hips" så behövs boobs. jag har inga boobs.
vill väl kanske inte ha ett par heller, tycker om att gå bh-lös och hur linnen och klänningar kan smita åt kring min barm utan att jag har någon barm.
Men varför "belönas" med hips and ass om inget annat på kroppen jämnar ut?

jessica simpson är ett lysande exempel på någon som är jämn.
kate moss är jämn. hon har inget. bara knotor och skinn. och cigaretter förstås.

gah. inte kan jag träna bort rumpar heller. den sitter lixom kvar. mina lår har tom blivit bredare sen jag började träna igen - fucking muskler :)

om nån nu tänker tanken att jag skulle testa att gå upp ett par kilo för att få bröst så kan jag bara meddela att jag testat det flera gånger --> det fungerar inte. mitt ass går från ass till röv då. vill inte ha en röv.

vilka problem jag har. tur att jag inte är så ytlig. moahaha.
what to do?

Inga kommentarer: