20060422

känner ingen motivation till skrift.
händer massor i mitt liv, men jag blir bara pissed då mina tankar - funderingar och upplevelser leder till privata gräl.
.
idag gällde grälet mitt inlägg om "frukt-ångest", som någon tydligen uttryckt det?!
kanske måste jag förklara att det inte handlar om frukt eller pizza eller träningsmängd - för mig handlar det om min dagsform, min motivation och en kamp för >mig< om något freaky monster inom mig.
vet att måååånga av er som läser känner igen er.
ångest och panik utlöses genom en mängd olika faktorer.
that´s my life.
jag är en glad människa som verkligen tagit tag i mig själv.
och vad betyder det då?
jo det betyder att jag valt att kämpa mot depressioner och mot händelser som färgat mitt liv.
tänker inte tjafsa på om dom just nu.
...
...
...
allt jag egentligen ville säga var att mina inlägg handlar om tankar som dyker upp i ett par, - kanske fyra sekunder.
skriver här för att visa vem jag är, mest för mig själv.
.
för mig är utveckligen att inse sina egna brister och sparka skiten ur dom, på så sätt kan jag möta andra med ett leeende.

Inga kommentarer: