20060417

make some noice flyboy

musik kan binda minnen.
på min playlist dyker låtar upp som får mig att gråta okontrollerat

richard marx - right here waiting(från en kväll i ajaur för 6 år sedan då hendiq spelade denna låt för mig då jag grät, var så ledsen för att behöva bo 50 mil ifrån honom. han tar då av sig sitt halsband och sätter det på min hals)
kan inte rå för att han dyker upp inom mig ibland. vissa delar kommer jag alltid att sakna för han var en så fantastisk människa. han gav mig världen, han fick mig aldrig aldrig aldrig att ifrågasätta mig själv.
---
vissa stunder har jag undrat hårt och länge på hur mitt liv sett ut om jag aldrig valt att lämna. vet att jag funnits vid hans sida i ajuar. faan vad det gör ont. varför gör det ont nu? det har gått 1½år? jag älskar big, men what is this?
this is hard core.
----
min flyboy. jag har fortfarande halsbandet i min smyckelåda...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gillar det nya utseendet på bloggen, snygga färger som verkligen passar ihop. Visst har man låtar som man verkligen får "flash-backs" från.. så man ibland blir ledsen... och ibland kan man bara inte sluta le. Min sån låt är "Hanging by a moment" med LifeHouse... / Marie

-emma- sa...

va glad jag blir att du diggar "nya" bloggen! fattas dock en meny, men den är på g. ska förresten inte alls ta åt mig någon ära - det är ju big som gör allt åt mig hehe.

jag måste kolla upp den där låten marie, blir nyfiken:)