20060527

gå inte hemifrån utan dina kläder.

nasty girl?
nja.
kissnödig girl däremot.
.
.
.
försöker ladda hem nelly furtados nya tune men de funkar inte. hatar teknik. gah.
-
har du några motton som du försöker följa här i livet?!
önsketänkande från min sida...
det enda som kan stämma är nog;
show as much skin as possible. (varför? jo för att jag kan! och för att jag är 21. hur kul ar det att visa ryggen när den är full av pigement förändringar då jag är 58?)
do it! show skin. men för guds skull gör det m lite stil!
stil förresten sitter definitivt inte i börsen, det sitter i personligheten.
insikt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet det här mottot: "Behandla andra så som du själv vill bli behandlad", eller "Som man bäddar får man ligga".. Det brukar jag tänka på *ler*Det brukar fungera att le, och försöka vara glad.. för ett leende smittar ju av sig. Eller varför inte "Don´t worry, be happy". Det kommer mörka dagar, men de blir alltid ljusare igen. Kram Marie

Anonym sa...

För att lägga in en liten comment om din "Show as much skin as possible" så håller jag med dig. Så länge man visar det med stil. Det finns ju vissa sk. "Nasty" och "trashy" som kan visar lite för mycket "skin"... Själv.. gillar jag att visa lite "skin" men det kanske märks *haha*