20060511

lyckas?

cause i´m cooler then the red dress.

big och jag har en liten svacka. har lixom inget konkret att prata om på telefonen. vi bråkar inte, och vi är jättegulliga mot varandra - men vi har bara nada att prata om nu.
ska jag vara ärlig så är det rätt skönt att kunna koncentrera mig på mig och "mina" här. och snart så är juni här och då kommer det vara vi, så varför inte utnyttja tiden till det bästa?!

-

appropå att utnyttja tiden så undrar jag ibland om den bästa tiden i mitt liv är nu? jag har det mesta att se fram emot; som barn och familj och karriär. är ung och sjukt vital, och har tillräckligt mycket livserfarenheter för att veta vad jag vill satsa på. eller det är väl kanske inte riktigt sant - det är snarare så att jag inte har någon aning alls om vad jag vill satsa på, förutom att jag vill vara sjukt lycklig. precis som jag är nu.
lycka är meningen.

Inga kommentarer: