20060501

please and thank you

betedde mig som ett arsle igår kväll.
ett praktarsle. behöver inte gå in på alla detaljer för de människor som var berörda har jag rett ut allt med.
.
försöker alltid vara en glad och supersnäll och artig människa. vill inte framställa mig som en ängel inför andra men jag är mån om att ge andra i min närhet allt jag kan - för det är så jag vill mötas.
blev rädd för mig själv igår. att jag kanske sätter mig själv i centrum för ofta? att jag borde stänga munnen och lyssna. att jag borde se andras behov som viktigare för det är så en människa blir vis.
är det sant?
gör i alla fall allt nu för att blir en "please and thank you" person.

1 kommentar:

Unknown sa...

Om du skulle vara sådär ego som du beskriver, hur skulle du då kunna jobba med mig, som personlig assistent?
:)