20060510

statement

förresten, angående mina inlägg om utseende, mode och skinny-girls så vill jag bara påpeka att det jag skriver här om vad jag (och ibland andra tjejkompisar med mig) är något som jag >vet< att de flesta tänker men aldrig aldrig skulle erkänna.
.
.
hur många döljer inte sina kärlekshandtag under långa linnen eller ångrar en chipspåse en fredagkväll?!
jag är i alla fall ärlig och hymmar inte med att jag vet hur mycket utseende spelar roll.
men bara för det så är jag inte tokig - besatt eller ens överdriven.
om du tror det så ska du bara veta att "tro" de gör man i kyrkan. Livet handlar om att veta.

1 kommentar:

Anonym sa...

men det är väl självklart att man bryr sig om sitt utseende, man bryr sig om vad andra tycker och visst fan känner vi väl alla att det är jävligt onödigt att trycka i sig en chipspåse. Precis som du tycker att vi alla ska erkänna att vi bryr oss så tycker nog jag att du borde erkänna för dig själv att du bryr dig för mycket.

Du är snygg, Emma. Och duger som du är!