20060527

stor-stan

idag tog jag en tur till sthlm. fy faan va nice.
myste m mammi och ulla(moster). vi gick runt på söder och hittade en supermysig vintage-butik. märkte till min stora förtjusning att jag hade en massa av dom klänningar som fanns ute på "news". BALLA JAG.
.
sen dumpade jag gamm-tanterna och tog mig en tur på nk, åhléns och gallerian.
hittade världens fräckaste skor. ska fixa en bild på dom. för så fräcka som dom var så förtjänat dom en bild här!
2 jackor
1 bikini
2 par skor
2 klänningar
1 ny agenda
1 vardagsväska
och ett par jeans inhandlades.
och för att inte glömma det absolut viktigaste;
ebba von sydows nya bok.
jag är såååååååå töntig, jag vet. egentligen diggar jag inte ens denna låtsas-guru. men är väldigt imponerad av hur hon lyckats skapa ett sådant starkt märke genom sitt namn.
-
var rätt skoj läsning också. inget nytt eller flashigt som stod, men kul.

1 kommentar:

MARIA sa...

Fy fan emma..hur kunde du!! köpa ebbaboken..nä...#¤%¤&&&//- hon skriver så mycket 1800tals skit som- ha inte vita skor- endast vid giftermål..håll på dig, osv..jävla nucka..enda bra poängen är det med alkoholfrågan..PUSS