20060605

mellanrum

sarah och jag besökte sthlm i lördags(en snabbis) skulle titta på za när hon lubbade maran. såg inte nått!
däremot spottade vi en hel del schyssta kläder och en hel jävla massa schyssta grabbar på söder.
sthlm är min nästa anhalt. nästa gång jag flyttar blir det dit. söderböna? låter najs.
men än så länge är jag/vi inte färdiga med västerås - finns en del hönor kvar att plocka och ett gäng killar att flörta med :)
----------------
lycka idag;
att sikta på ett vackert liv.

pratade både med sarah-girl och tässa, vid två skilda tillfällen om vad man kan "begära" i/av ett förhållande.
jag undrade om det var ytligt att vilja ha ett liv fyllt med härliga middagar med vänner, bakkalas, tjejkvällar och vänner man delar med sin älskade?
sarah sa någon som var så sant, hon sa; att vilja dela sitt liv med människor de, om något är riktigt djupt.
-hennes ord kommer jag att ta vara på.
-----------
sen behövde jag en reality-check.
tässa sa att jag förälskat mig i mitt sex&the city liv.
om att strutta runt och vara en carrie som får bryta ihop med lagom stora mellanrum. att hennes big finns där och fuckar upp hennes liv, med lagom stora mellanrum. och att dom älskar varandra, med lagom stora mellanrum.
helvete.

1 kommentar:

Anonym sa...

Får väl säga "Grattis på Födelsedagen!!!" Hoppas du får en underbar dag. Än så länge skiner ju solen, men man vet aldrig. Kramar Marie