20060616

vilken är emmas all time favorite book?

jag är en sucker 4 skvaller.
har fått reda på rätt smaskiga saker. men har inte riktgit någon att dela med mig till - så jag vet inte riktigt vad jag skall göra av alla härligheter?!
..
snabb recap om stan; alla väntar barn, och gör dom inte de så har dom blivit sambo och skaffats sig 11 sambo kilon.
..
har på knappt en veckas tid blivit erbjuden trekant, gruppsex, regularsex, phonesex och smssex.
har folk inget annat att göra?
..
har brutit 3 av mina naglar på vänster hand så livet känns hopplöst och inrutat i monotona mönster. kidding.
..
ska bli sjuukt skoj att gå på stadsfesten, inte för att jag tror den blir så lyckad - oftast tvärtom men det är alltid så skoj att springa omkring och hejja och kramas med alla.
kalas kalas.




nu ska jag ta ett glas diet coke och läsa mina favvoböcker; skol-katta-lågen. hehehe

Inga kommentarer: