20060811

fee

hihi - tack marie! :) de va kul att se dig igen!

nu är det fredag. känns som tisdag.
har lite lonelyfeelings i själen idag.
skakar av mig dom och sysselsätter mig med en massa stuff.

mina naglar är cerisrosa, min klänning blå och benen är bruna.

ska snart ta mig till andra delen av stan, tar 55 minuter att gå, 25 med buss... jag borde röra på fläsket men just nu är bussturen inte långt borta. grr vad latmasken kryper i min rygg.

.....
pratade med mr goodlooking igår. fick inte fram så mycket av själva samtalet-men vi får se i helgen;)
.....
och franskealex hörde av sig igen igår. han skulle ringa idag.
.....
och JAG(dum blåst bimbo-delen av mig)messade till big igår.
oh well, får skylla mig själv för att jag har lonelyfeelings!

nu drar jag på city snart.
kiss

Inga kommentarer: