20060902

and the oscar goes to...

augusti has passed by...
det är lördagkväll och jag står framför spegeln och inspekterar varje millimeter av ansikte hals och armar, av någon anledning kan jag inte stå emot att klämma på porer som inte ens är infekterade - och då har jag 62 minuter kvar tills GUD hämtar mig. smart av mig. mycket smart.
-ja som förstått så är det dejt. joj. bio(kanske inte ett bra val på dejt tre).
var egentligen tänkt att jag skulle bli "bortrövad" till gamla stan, men jag känner faktiskt inte för det. konstigt men skönt att kunna erkänna.

pratar med mr dancer nu. shit, fatta att det är ett år sedan vi började träffas... vet inte om jag tycker det är länge - eller kort tid sedan.

...
nu ska jag välja outfit och smörja mig med jordgubbsbody butter.
...

---
jag föll för dig och du förtjänar nominerig för rollen du spelade.

Inga kommentarer: