20060915

do you know mr LBD?

najs kväll. sådär lagom soft och alldeles behövlig.
sarah-girl och jag tog det piano efter ett hett gympass. vi tog våra high heels och LBD och trippade iväg till Tabazco(visst är det underligt att ibland så kan man inte minnas att man förflyttat sig från A till B?)

jag njuter då jag får titta på andra. se deras liv, ser hur dom lever. vad som får dom att le. vad dom har för små egenheter - dra i tröjkanten eller kanske rätta till några hårstrån i frillan. jag tycker jag lär mig sååååå mycket om mig själv genom att se andra leva sina liv.

appropå liv så kan jag glatt meddela mig själv om att den höst som sett så tom ut(enligt min kalender) nu är bokad hela vägen in i november. lovely.

det är;
modevisning på onsdag
något dunderbra helgen som följer, men jag minns inte vad
göteborgsresa med shopping och musikal och hotell
sarah-girls bror m vän ska bli visade runt stan helgen efter det
manikyrutbildning drar igång
åker outcountry
åker hem till norrland
halloween
och en tokmassa "små" saker däremellan.

nu blir det kiss kiss good night för mig.

Inga kommentarer: