20060909

hipp funky fresh

är sugen på mys. mys i sängen. ligga omvirad i mina täcken och den gräddvita filten. snåla åt mig en av kuddarna från x för att inte använda den utan vila mitt huvud mot hans bröst.

-vem faan är X?
vet du vem som poppar upp först i mitt huvud?
mr dancer.
vad gör han där? han är ju inte ens aktuell.
låtsas att jag glömt big och rullar ner på listan till killen under.
(GUD loggar in på msn-jag tänker; hoppas han inte ser mig)
(GUD ser mig. skriver;tjena, hur läget?) varför kan han inte bättra på sin svenska? egentligen är det charmigt och egentligen är han otroligt duktig men jag ser det enbart som ett störande moment.
(min status på msn är inställd på *inte vid datorn* hoppas han inte tror jag undviker honom)

åter till min lista. vem är nästa boy?
shit. jag har ingen nästa boy. har avslutat alla andra kontakter. eller så var det så länge sen jag hörde av mig att det inte funkar ikväll.
what?! är jag en girl i sina vackra år som sitter hemma en lördagkväll i en medelstor svensk stad med blommiga tjocksockar och prickiga byxor utan någon söt kille att kurra med?
vet inte vad som är mest tragiskt; ATT jag trivs så här eller att jag har blommiga strumpor.

(har ännu inte svarat på GUDs anrop än)
funderar ännu på om jag ska släpa min till kiosken. men vad ska jag köpa där?
har ju det mesta. och candy är inte aktuellt.

Inga kommentarer: