20060926

runt runt i ringar. cirklar är av ondo

alla utsätts för frestelser. men hur undviker vi att falla för dom?
vissa gånger handlar det om att se igenom skepnaden och titta vad som väntar oss efter handlingen.

det är sådant tänkande som skiljer mig från rationella, sansade och fridfulla individer.

jag kör enbart på känsla och tror de 3 egenskaper jag just räknade upp "skipped a generation" i min familj. men det bådar gott för mina barn : )
.
.
vad är det som får mig att tänka på frestelser? eller kanske jag bara borde berätta vad min är?!
att gå in till köket, prassla upp påsen med tekakor, öppna dörren till kylskåpet och ta ut tacosåsen för att doppa och äta. doppa och äta. doppa och äta.
denna gång vägrar jag falla. det blir bara en ond cirkel.
tycker inte om cirklar.

Inga kommentarer: