20060912

smiling faces

sitter och knapprar försiktigt på tangenterna, har just målat naglarna - gröna.
ska iväg på provtagning alldeles strax.
innan det blir det röstning. skönt att få det avklarat. riktigt skönt.






....
theese wonds don´t seem to heel.
there´s just too must that time can not erase.
är förblindad av det du lämnade kvar.
du röst har jagat bort all sanity in me.
this pain is just to real.

wipe away all of my tears.
jag höll din hand genom allt.
jag har försökt så hårt att säga att du är borta.
but thou your still with me i´ve been alone all along.
...
jag höll din hand...
-------------tänk att en låt kan få så många känslor och minnen att väckas till liv.
tänker på dig ibland. tänker på vad vi lämnade. varför vi lämnade. i´ve said enough.
men du finns i mitt hjärta. i´ll be right here waiting, eller hur var det vi sa? :)





*ler och tar på mig mina sommarskor för sista dagen denna höst. veronica maggio trallar från tvn och jag nickar instämmande - aldig nöjd*

Inga kommentarer: