20061013

more or less?

okej, lika bra jag erkänner. idag saknar jag big. not a big surprise.
det är hans musik som tar sig från mina högtalare in genom mina öron.

minns... som när vi trängades i hans 2mans skinnsoffa. jag brukade lägga en fil under oss(vi satt alltid i underkläder tillsammans, inte av nån sexanledning - vi trivdes bäst så) och den här filten gled så smått ner, irriterad som jag blev eftersom mitt tålamod med småsaker är obefintligt - så brukade han lyfta upp mig i sin famn och hålla mig hårt tättintill. diesel fattade galoppen snabbt och hoppade upp med sina framtassar på min rumpa. fina rivmärken jag fick...

han bar mig in till badrummet där han på något magiskt sätt lyckats tända 3-4 små ljus kring badkaret utan att jag märkt det - under filmens gång.
låg alltid lutad mot hans bröst och han lät vattnet rinna genom hans händer ner på min kropp.

de ska till en jävligt bra kille för att toppa den där känslan. en jävligt bra kille.

do I have to settle for less?

Inga kommentarer: