20061113

Locked up


Jag skäms. Skäms nästan overkligt mycket.
Big ringde för en stund sen o bad mig zappa över till fotbollsgalan på tv4. Han ville jag skulle kolla in brudarnas kläder o återkomma m kommentar.
Sagt o gjort.
När jag ringer upp big lyser det nästan genom mina ögon, jag var helt förälskad i den röda satinklänningen jessica almenäs bar, en gucci liknande skapelse.
Vad jag inte uppmärksammat under programmets gång var det faktum att jessicas klänning var så kort att jag nästan kunde skymta hennes trosor.

Så den stora frågan jag drar mig för att ställa är, gör mitt modeintresse mig allmänt förslappad åsiktsmässigt? Har jag tappat min starka grund o mitt brinnande engagemang för människor o deras rätt-o skyldigheter bara för att kunna ägna mig åt YSL bälten och chloéskor?
Does fashionstatements make m a bore?

Inga kommentarer: