20070129

en ny vecka och jag minns mig själv

måndagmorgon (förmiddag) och jag sitter i min mysdress (en baby doll-klänning i bomull m silver stjärnor på) och mina trosor sitter på ut och in. hm...
jag har verkligen börjat inse vad det var jag saknade i mitt liv.
det var;
*Att äta frukost. RIKTIG frukost (gröt, banan, russin och linfrön varje dag i en hel vecka) - jag är sjukt sjukt stolt. Okej, mängden är inga massor men det är rutinen som tar form. Idag tog jag t.o.m. ostskivor till. brödet under ostskivorna är mitt nästa steg.

*Att jag inte tror att min boy är mitt allt. Egentligen borde jag inte behöva säga så mycket mer om detta. (vi skrattar, vi pratar, vi är tysta, vi duschar, vi bakar, vi fotar och när jag vill (BEHÖVER) så kan jag bara resa mig och gå.) Det som var förhållandet from hell har vänt till mitt ultimata. wicked.

*bangmyheadagainstthewall-kinda-sex




vill ha ett freak på morgonen
vill ha ett freak på kvällen

Inga kommentarer: