20070221

halfway around the world

icki wicki sticky

idag är en sådan dag då jag skulle kunna göra något drastiskt.
typ ställa mig framför spegeln och klippa håret pojk-kort.
eller färga mig från paltinablond till svart (och mellanlanda i en grönsörja).
eller kanske jag skulle få för mig att utesluta något eller någon ur mitt liv.
varför inte göra ett förhastat beslut om att flytta till andra sidan jordklotet.
fukk vad jag ångrar att jag inte tog min plats på universitetet i Sydney.
och jag brukar inte ångra saker.
att ångra är att ha agerat på andras känslor. inte med sina egna.
borde jag anta utmaningen igen?
bör jag bli australienare?


jag fick den starkaste kärleksförklaring veckan jag skulle åka. är jag en sån sucker 4 love?

4 kommentarer:

Farlig Skönhet sa...

Är du inte mörk längre? Är du blond igen?

-emma- sa...

jag är fortfarande tokmörkhårig!
=)

Anonym sa...

VEM är inte ens sucker for love? jag skulle sökt igen. bara för att få funderingarna ur huvet. ibland räcker det med att få en bekräftelse för att kunna släppa det!.. eller åka dit. kiss / S

Anonym sa...

jag är glad att du stannade i Sverige..jag behöver dej..mer än någonsin..damn it..//ina