20070322

Jag är en day dream believer

sitter och fryser om min vänstra hand fastän jag svettas om kroppen.
varför kan my body inte kunna enas om att göra EN sak åt gången?

Känner mig svullen och äcklig. ingen rolig känsla. verkligen ingen rolig känsla. buhu.
ska till svall m biggie imorgon efter lunch, vi ska ha en liten weekend med god mat, (allt annat än ett pizzahak anses vara god mat i mina ögon, jädra småstad) shopping (inte jag, utan big ska köpa nya outfits, utgång och drinkar.
och jag har planerat att ha tightkjol. riktigt tightkjol. jag har ingen lust att vara svullen under en tightkjol.
och inte hjälper det att jag är sugen på kolsyra och torkade plommon. de lixom förvärrar ju bara mina odds.

oh well, jag varken svälter och bombas ihjäl. så jag borde väl kunna klacka bort denna känsla också?!

Inga kommentarer: