20070609

blid bild

finns en text från en låt jag brukade spela på repeat
"lämna inga dörrar på glänt..." behöver egentligen inte skriva så mycket mer. Det är ju dom orden som är segnificant 2day.
jag är utmattad. varför? jo alla röster dränker mig.
jag måste
jag borde
varför har jag inte
när ska jag
nu ska jag kompensera
jag ska
jag har inte
varför har jag inte
alla bara skriker.
har inte sovit en god natts sömn på evigheter. somnar i soffan men lyckas bara roffa åt mig ett par timmar och det gör ingen människa vacker. vare sig på in - eller utsidan.
allt banar ut i måsten. hela mitt liv hänger upp sig på måste. jag ser inte ens den lugna morgonstunden med promenad och te som rogivande utan som något som skall prickas av.
alla dagar slutar med dålig mat stund. och dagen efter, precis som dagen före börjar med dålig matstund.
jag vill ha ett break.
det är 9 dagar kvar tills min semester.
semesters 14 dagar ser jag redan som ett måste till att komma tillbaka i form. form i vad?
frågade emma caroline nordin larsson vad form var för något.
hon svarade inte.
för att vara någon som sällan håller truten om sig själv så är hon jävligt ofokuserad på sin inre bild.

Inga kommentarer: