20070604

Skakad, inte rörd.


En del av den resa jag gör handlar om att se mina framsteg, andra gånger hänger det på att skapa, leta reda på och fånga framsteg.
Varför jag skakar galler?
Sitter fast i någon slags fälla. Allt jag gör är att rikta handlingar framför mig, bort från maten, från störningen och från självföraktet.
Men resultatet har visat sig i just hets på mat, avsky för personen som glor på mig när jag tittar mig i spegeln och brist på rutin.
Tre ingredienser som blir en smaklös och klumpig soppa.
.......
Jag har alltid varit en light version av en narcissist, numer glömmer jag att ens kolla efter vita fläckar runt munnen då jag borstat tänderna. (Jag lyckas alltid få en vit läpplinje)
Jag är trots det vare sig deppig eller utan tro-snarare tvärtom. Men det jag önskar efter är lite lugn och ro bland mina tankar. För mina jag skriker, och det är svårt att urskilja rösterna då de alla pratar främmande språk. If u know what I mean!

1 kommentar:

Anonym sa...

I know what you mean..