20070725

rött monster*

livet kan verkligen kunlla upp en.

precis när jag klev ombord på flyget som skulle ta mig till parga (jag pratar juni månad i år), så fick jag mens. som om det var beställt.
visst visst. jag blev lite glad eftersom jag inte sett röken av rödheten sedan januari.
men var den tvungen att stanna i 7 dagar.
exakt hela veckan jag var borta??

och nu, 20 timmar innan vi drar till mellansverige så väljer min kropp att mensa sig.
what the fukk?

Är det meningen att jag ska tänka något peppigt nu? skulle inte tro det.
inte nog med att magen är svullen, att jag är hungrig heela tiden, att jag gnäller och ojar mig åt allt. jag måste blöda också.
kommer det nån endaste jävla smärta denna gång så kommer jag att hugga någon hårt i vaden. med en rostig gaffel.
jävla livmoder.

Inga kommentarer: