20070730

söndag hela veckan.

eftersom det var 4ever sen jag skrev något vettigt, ja ens något värt att läsa så kommer här en emmig-update.

sitter i sju dvärgarna trosor framför datorn. magen är full med vitchoklad oreos och glass och festis och digestive.
kom hem från en intensiv mini road trip idag. upplevt tre fina städer och varje stad bjöd på ett bråk mellan mig och big.
vi har färdats 131 mil men jag fick bara köra dom sista 5. -->befogat sista bråk.
tittat på ghost och gråtit.
varit på stugan i finnmarken och kramat mammi och far.
haft ont i magen för att en vän mår dåligt och jag vet inte hur jag ska nå in i henne. hon drar in sina fenor och håller sig till de sina.
är arg för hycklande vänner som gått bakom ryggen och ursäktat handlingarna. men faktumet kvarstår att hon helt enkelt kunnat låtit bli att agera back stabber.
jag är dunder glad över min nya rosa kjol.
nu i veckan skriver jag kontrakt med Norrvidden.
imorgon är en ny vecka.
ny start.
jag intalar mig om att hålla tankarna borta från det förgågna, det får mig bara att tappa tid.
amor

Inga kommentarer: