20070822

Dummy.

Får en människa ursäkta sin existens?
Borde det ens vara tillåtet att ha så pass dålig självrespekt?

Tack för fina kommentarer. inte.
på något vis så vill jag ge lite repliker tillbaka, önskar jag visste vem du/ni är som tycker att jag gått från "nästan häftig" till tragisk.

jag har nog alltid varit tragisk.
jag trivs med att vara tragisk.
tydligen.
Och att jag under en sån grymt avskyvärd period som gymnasiet - är det någon som INTE går igenom personlighetsklyvning då? - ska ha varit "nästan häftig". det måste vara någon som inte ritktigt hade koll på mig.
noll koll.

jag ångrar inget eller ingen med mig själv. eller, jo kanske en viss fotbollsgrabb på ett hotellrum under Gatufesten 2003. men annars; nä.

jag är galet galen. och mycket självupptagen. men det är väl mitt liv jag gästar?

Så tack du anonyma för att du fick mig att ifrågasätta mig själv.
vet nu hur mycket jag älskar min krona, min Drama Queen krona.
----
Ibland måste jag vara övertydlig, därför väljer jag att göra en avstickare här nere.
Jag försöker visa en viss distans till mig själv.
kanske inte obvious men den sipprar ner på tangenterna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Em, den person som lämnade en sådan kommentar är den som är riktigt tragisk..Att ta sig tid för att lämna sådana kommentarer visar bara på dennes låga självkänsla och forcerar sin olycka och avundsjuka på dig.. Psykopatpojkvän? Bara avundsjuka och denna anonyma person känner inte dig & D väl då.. Skratta och tyck synd om människan! Kram M

-emma- sa...

tack M!

Anonym sa...

magisk men tragisk...du är magisk emma.