20071122

today

okej.
när det (ja, jag förutsätter att jag och big inte kommer hålla ihop from nu och fram tills mina döddagar - hallå, realistisk! däremot så kommer vi alltid vara big o emma. och mellanlanda i varandras armar. so good good. eller nåt) kommer att ta slut/bli ett avbrott m min boy kommer jag då hita nån annan? inte för att jag motsätter mig ett sk singelliv men jag vill inte vara en nucka 4 ever.
jag har, vid samtal med nära vänner alltid påpekat att jag tyckt det varit lätt att hitta fina boys. sådana boys man tar hem till mammas soffa. sådana boys man gärna sexar upp i duschen. sådana boys som inte dreggar och som fattar. lite förnuft.
men tänk om jag förbrukat alla mina boys?
vissa verkar ha haft svårt att hitta dom fram tills nu eller söker än. kanske är jag den omvända?
den som rökt upp alla boyciggen och nu står med ett tomt paket?!

tur jag inte är on a lookout. eller ett lockout.
och tur att jag har kvar mina boyars nummer.

Inga kommentarer: