20080109

helt ointressant.

me don't like fashion so much.

det senaste året har jag kunnat spottas med en blommig schysst retroklänning a'la de flesta årtionden.
sedan veckorna innan jul började modettes Elenore uppdatera oss om det "nya efter lack". sedan följde Hotspot, Ebba Von Sydow och alla dom andra nissarna.

sen har vi ju de där med 70tals brallan som lixom hängt med där bak i bagaget hos the Fashion Patrull. Inte har jag sett många läckra som anammat, kanske för att det är en byxa som inte funkar så där riktigt bra på en kvinnokropp.
jag har sedan alltid haft en obsession för den höga utställda byxan. det har lixom varit min grej.
nu har jag hittat ett par som ser fantastiska ut.
för 1300,-
i huvudet snurrar handfat och kakelplattor.
borde jag investera i bralls när badrummet är i behov av snabba förändningar?
balla.

Inga kommentarer: