20080313

FÖR DET FÖRSTA; SEN DET ANDRA.

eftersom jag misstolkats vill jag för Er alla förklara lite närmare om min "stalkern".

-För det första så har han inget med min blogg att göra. Så du "lina" och eventuellt andra som tror att jag dragit till min nån här bör göra en verklighets check. jag har inte storhetsvansinne. än.
-För det andra så är detta en man som tagit kontakt med mig i min butik vid ett antal tillfällen. han har trakasserat annan personal. senast igår överlämnades ett brev och efter detta så har jag haft kontakt med polisen.
i detta brev har han bl.a. berättat intima detaljer om sitt kön.

Detta gäller en psykiskt sjuk man som ville se något mer än vad jag visade honom.
Min medmänsklig sida som en förstående "butiksföreståndare" misstogs och han har spelat ut fel kort. om jag säger så.

Jag väljer att publicera detta för att personen i fråga aldrig kommer att bli Erkänd av mig. So that's it.

1 kommentar:

Hanna Persson sa...

usch vad obehagligt.