20080325

SEXUAL SEDUCTION

det hör till ovanlighetena att jag spara på krutet, lixom när det gäller allt.

idag åkte jag o big till svall och sedan en sväng på birsta city och ikea. alltså en shopping-eftermiddag.
bäst of dagen: beiga höga sandaler och ett par hudfärgade mormorstrosor. mormorstrosor är alltså ett par trosor med högmidja (minst till naveln) och så täcker dom hela arslet. ett par alldeles perfekta trosor för 169,- på twilfit. wunderbar!

på mig idag hade jag vad en viss Tora refers to as "horskor" om jag minns rätt. och kort kjol hade jag också. det gav mig fina(re) ben. fina ben är kul. och jag har ju fina ben.

nu ska jag lägga mig i sängen. big har tänt extra många ljus ikväll. anar jag extra bra sexual happenings?

2 kommentarer:

Hanna Persson sa...

horskor känner jag till, farliga grejer!

Tora sa...

Horskor är good shit, really god shit