20080320

SUPERNATURAL

jag var hos tandläkaren i tisdags morse.
ligger där i den halvt ergonomiskt utformade stolen med käften full av röntgenplåtar och en pappershalsduk kring halsen som skär mot min hud.
När tandläkare Eva, en dam i övre 60års ålderns bryskt ryter till: Ja de här ser man då inte varje dag!
PANIK! vad ser hon? är dom för gula? eller är min emalj nernött? satan jag har säkert värsta hålet - jävla godsätande!! okej from nu äter jag inte godis längre. aldrig igen. shit shit tänker jag.

Men så tittar tandsköterskan och skrattar: haha nej nej. Ingen fara Emma, jag ser hur orolig du blir.
Tandläkare Eva ler nu hon med.
-Ja, en mun som din ser jag aldrig. Inte en enda laging gjord - och inte ett enda hål nu heller.
Du kan få ligga här hela dan så jag har något fint att titta på!

WOW JAG ÄR BÄST. MIN MUN ÄR BÄST!!
dessutom bevisar detta att jag tänker för mycket när jag egentligen bara kan luta mig tillbaka.
from nu är jag bakåtlutad.
är du?

Inga kommentarer: