20080427

I natt har jag drömt en sexdröm


Drömde en sådan dröm i måndagsnatt också. En dröm med mycket sex i. Jag brukar inte ha nattliga fantasier, så jag är lite obekväm just nu tror jag.

Det läskiga med nattens dröm var att Daniel och en vän till mig hade huvudrollerna. De var dom som hade sexet. Jag kom på dom strax efter, när dom båda låg nakna och det är nu det förbryllande kommer. I min dröm så bär ingen av dom skuld, ingen av dom vill ens reflektera över situationen utan vips så ligger jag och sover mittemellan dom.
Drömmen fortsätter en stund men det är ovidkommande, det som får mig att bli illamående är att nu när jag vänder mig huvud här i sängen där vi ligger, nu så fylls jag av förakt. Av en otrevlig form av hur mycket ont han gjort mig. Fastän det var min satans dröm.

Inga kommentarer: