20080414

MÅNdag

idag har jag en dålig hårdag. sådana dagar vet vi ju alla hur dom tenderar att kännas i maggropen; ful, fet finnig och förstoppad. eller nått i den stilen.

idag skrev jag hur som helst min första tenta EVER. nöjd med min prestation och efter 43 minuter (man måste ju stanna minst 45 minuter) så hade jag redan dubbel - och trippelkollat mina svar. japp japp, jag är en snabb en.

blev bjuden hem till åsa och johan på kalas i helgen. både jag och big blev det.
mysigt.
åsa och jag har känt varandra i exakt 14 dagar men jag har redan listan ut vad hon kommer att få av mig på sin födelsedag på torsdag. de e connection de!
eller så är det bara så att jag är en baddare på att ge folk saker.

nu ska jag återgå till att grämas över pengarna som sugs bort ifrån mitt sparkonto och förvandlas till ipods och garderobsställningar. grr

Inga kommentarer: