20080520

weej

10 saker jag gör varje dag

-duschar (två gånger)

-kliar mig i ögat, på min vagel.

-ler

-äter krossade linfrön

-läser en tidning, eller fyra.

-pratar

-går i trappor

-sitter i fosterställning

-använder tjocksockar

-messar



9 saker jag ser fram emot

-trip outcountry nästa vecka. borde boka!!

-min födelsedag (7juni)

-sommar

-takeaway kaffet jag ska slurpa imorgon på boden.

-nästa rea hos Minimarket och Net a porter

-få använda mitt eget porslin när jag skall äta

-jobb

-klippa lite längre hår

-sola



8 saker jag har på mig dagligen

-tjocksockar

-min lång halskedja

-mascara

-hudkräm

-nagellack

-ett skärp

-min andra halskedja

-lukta gott, dvs hudkräm



7 saker som irriterar mig

-nonchalans

-disrespect

-när internet kajkar ihop

-att jag svär ofta

-när håret blir fett 6 timmar efter tvätt

-då hudarna hårar ner

-mig själv vid väl valda tillfällen



6 saker som jag rör varje dag

-mitt huvve

-min mobil

-kylskåpet

-diesels öron

-handtaget till toalettdörren

-fjärrkontrollen



5 filmer jag kan se om och om igen

-gilbert grape

-Cry baby

-grease(töntigt nog)

-seven

-et



4 personer jag vill spendera mer tid med

-sysser

-pappa

-Morfar

-mamma



3 låtar jag lyssnar på just nu

-Joy division / tansmission

-Joy division / love will tear us apart

-Introt till 6andthecity



2 band jag har sett live

-spice girls

-livin cover(haha)

1 person jag kommer att spendera resten av mitt liv med

-mig själv - kan inte bli ett enklare svar

Inga kommentarer: