20080708

capture a front figure

jag har en tendens att verkligen bli asful på kort. fast de spelar mig ingen roll. de lixom e mest kul.
men jag undrar vad jag tänkte kvällen då jag spökade ut mig till tant. ser ut som en blandning av min moster ulla och min far guran. och dom är inte fula, inte alls. men jag är typ inte intresserad av att se ut som en blandning av dom två. vet inte om jag redan har publicerat detta kort, kanske för länge sedan?!
Hur som helst så är det taget hos Lisa Wärmegård på den tiden jag tillhörde den yngre halvan av tonåringar. glugg hade jag. och långt hår. naturligt linblond långt hår.
herregud vilka fula kort. va skönt att jag kan va ful på kort, lite av en välsignelse.

1 kommentar:

Anonym sa...

For us when we visit some blog site our main objective is to ensure that we will be entertained with this blog.